cronusmax or cronusZen | کرونوس مکس بخرم یا کرونوس زن

کرونوس زن و کرونوس مکس چیه ؟

همونطور که قبلا هم در پست کرونوس چیست توضیح داده بودم کرونوس مکس یا نسخه بروز آن کرونوس زن مبدلی هستن که شما با استفاده از آنها میتونید دسته های کنسول های مختلف رو بهم متصل کنید و یکی از بهترین قابلیت های این مبدل ها اینه که ، میتونید با استفاده از اسکریپت های نوشته شده براشون بیاید و بک سری قابلیت های خفن بگیرید . چندتا مثال کوتاه میزنم :

  1. ریکویل گیری
  2. اتومات کردن اسلحه های تک تیر
  3. و ...

قابلیت های کرونوس زن ؟

برتری های کرونوس زن نسبت به کرونوس مکس اینه که دیگه نیاز نیست برای اتصال موس و کیبورد به مبدل یک سیستم(pc) این وسط نقش واسط رو ایفا کنه که شما بتونید موس کیبورد به کنسول خودتون وصل کنید ، خب بنظرم این یکی از بهترین مزیت های کرونوس زن محسوب میشه .
مزیت بعدی مبدل کرونوس زن اینه که شما خیلی راحت بدون نیاز به remote play کردن بصورت مستقیم موس و کیبورد رو به PS5 متصل کنید. بر خلاف XIMAPEX که مستقیم به PS5 متصل نمیشه و باید حتما با Remote Play بازی کنید البته اگر میخواید موس کیبورد متصل کنید به PS5 . مزیت بعدی کرونوس زن اینه که بروز است و صد درصد پشتیبانی این مبدل روی سایت کرونوس بیشتر است همینطور به PS5 متصل میشه ، ولی شما کرونوس مکس رو نمیتونید وصل کنید به PS5. همینطور باید بهتون بگم اینکه بصورت مجزا این مبدل ورودی برای موس و کیبورد دارد این امکان رو فراهم کرده که شما خیلی راحت بتونید از این مبدل روی PC هم استفاده کنید بر خلاف کرونوس مکس . در اخر اینو اضاف کنم که شما برای اتصال کرونوس زن به PS5 نیاز به یک دانگل دارید که باید ابتدا اون رو تهیه کنید .

قیمت های کرونوس زن و کرونوس مکس چقدره ؟

خیلی خب !! از اونجای که ما داریم در ایران زندگی میکنیم با یه سرچ ساده در سایت های فروشگاهی با قیمت های خیلی عجیب مواجه می شویم !!
رنج قیمت مبدل کرونوس مکس بین 2میلیون تومان تا 3 میلیون تومان میباشد
رنج قیمت مبدل کرونوس زن بین 3میلیون تومان تا 5 میلیون تومان میباشد
حالا با این تفاصیر پیشنهاد من به شما چیه ؟

کرونوس مکس بخرم یا کرونوس زن ؟

نظر و پیشنهاد من به شما اینه که اگر از نظر مالی مشکلی ندارید حتما کرونوس زن رو خریداری کنید چون هم بروز تره هم خیلی راحت بدون ریموت پلی به PS5 وصل میشه و میتونید در PC هم از اون استفاده کنید
ولی اگر یه کنسول پلی عادی هستید و روی PS4 بازی میکنید همون کرونوس مکس رو تهیه کنید . خب حالا این مبدل رو خریداری کردید تشریف بیارید از بهترین اسکریپت موجود برای کرونوس مکس و کرونوس زن استفاده کنید :) خرید اسکریپت کرونوس مکس و کرونوس زن